Nit verpasse!

das wird en Spass, wär in Basel isch muess unbedingt ko! und natürlig em motto entsprächend ;)FINAL_small
Melissengeist - 23. Jul, 18:01

das wird ein Spass!

dyonisos - 23. Jul, 18:06

Hm

Ich wirds zwar verpasse well ich muess der Europameischtertitel wider mol uf basel hole! Aber ihr wärdet siche e paar föteli mache und die Beschtkoschdümierte do inne veröffentliiche!?

griessli B

drnuschlervomglaibasel - 24. Jul, 08:06

hmhm

jo ich ebbe au. abr mr häns jo scho gestr drvo gha. denne ka ich dir jo gar nid bim schnittli vertilge zueluege. oje! ich wird mir uf jede fall mieh gäh unmaengene an gälem blöterliwasser abezkippe! wünsch dr e party mit rogn n roll au wenn e teil vo dr posse im hohe norde um ruhm und ehre fürd heimatstadt kämpft!
peace dr dig

Pirateflueschterer - 27. Jul, 10:49

Leider hani halt au ned koenne doert si, haet gaern gholfe schnittli verzehre und bloeterliwasser trinke! Ich be do alllerdings au um Ruhm und ehr kaempfe fuer das kline laendli mim wisse kruez! Hoffe im hohe norde klappt das au so guet wie bi mer im suede! Im schnittli verzehre bini einewaeg meischterlich!

Dömus Logbuch

aka Backbord-Geflüster etc

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

Jöö s gnuschi het e gnusch. ich...
Jöö s gnuschi het e gnusch. ich finds guet so wies...
dyonisos - 22. Jan, 04:47
vorschag
me chönt au diskutiere, öb mer sich nid uf äi blogg...
gnuschi - 21. Jan, 00:23
übrigens
Der süesswasserpirat isch scho lang wider an land und...
dyonisos - 19. Jan, 16:08
oder züri geschnetzelzes...
oder züri geschnetzelzes a la D. ?
dyonisos - 20. Nov, 10:13
i würd mi freue, schliesslich...
i würd mi freue, schliesslich sin das immer die ergibigste...
drnuschlervomglaibasel - 7. Nov, 10:55

Gute Links

Suche

 

Status

Online seit 5831 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 22. Jan, 04:47

Credits


Tatsachenbericht
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren